Μυική Ενδυνάμωση

bodybuilding
  • Ξεχάστε τους φουσκωμένους μυς των bodybuilders ή τους αθλητές που σηκώνουν άπειρα κιλά. Η γυμναστική με βάρη είναι για όλους. Φτάνει, βέβαια, να ξέρουν τους κανόνες για ασφαλή και αποτελεσματική προπόνηση!
  • Μυϊκή δύναμη σημαίνει να έχει κάποιος μυς που μπορούν να σηκώνουν βαριά αντικείμενα (δύναμη) και να δουλεύουν κάποιο χρονικό διάστημα πριν κουραστούν (μυϊκή αντοχή). Τα αποτελέσματα της μυϊκήςενδυνάμωσης θα τα δείτε στην καθημερινή σας ζωή, καθώς θα σηκώνετε ευκολότερα διάφορα βάρη, θα περπατάτε και θα ανεβαίνετε σκάλες πιο άνετα, αλλά και θα σταματήσουν τυχόν πόνοι ή ενοχλήσειςστη μέση, τον αυχένα και τις άλλες αρθρώσεις.

Τι θα κερδίσετε:

● Αύξηση της μυϊκής δύναμης και της αντοχής, που σημαίνει ευκολότερη διεκπεραίωση των καθημερινών σας εργασιών.

● Αύξηση του βασικού μεταβολισμού, που σημαίνει καύση περισσότερων θερμίδων ακόμη και σε κατάσταση ηρεμίας (όταν δεν κάνετε γυμναστική ή άλλες σωματικές δραστηριότητες).

● Διατήρηση του μυϊκού ιστού, που αρχίζει να μειώνεται μετά την ηλικία των 30 ετών.

● Αύξηση της οστικής πυκνότητας, ιδιαίτερα σημαντική στις γυναίκες μετά από κάποια ηλικία για την αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης.

● Βελτίωση της ισορροπίας και της στάσης του σώματος.

● Προστασία των αρθρώσεων και μείωση των ενοχλήσεων, των πόνων και των τραυματισμών.

● Καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους.

Βρείτε μας στο χάρτη

Επικοινωνία

Fit For Fun Gym
Μαρίνα Λευκάδας
ΤΚ 31308  Ελλάδα
info@fitforfungym.gr